V našem internetovém obchodě jsou zákazníkům k dispozici tři platební metody. Díky tomu vám zaručujeme rychlý a snadný nákup. Bez ohledu na zvolený typ platby obdržíte krátce po zpracování objednávky na váš e-mail fakturu ve formátu PDF.

 

Platební metody

- Platba na dobírku (platba v hotovosti nebo kreditní kartou při převzetí zboží): za svou objednávku zaplatíte v hotovosti nebo kreditní kartou kurýrovi, který zásilku doručuje. Za tento způsob platby se účtuje příplatek 49 Kč.

- PayPal (online platba přes webové stránky www.paypal.com ). Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na server Paypal, kde je třeba provést platbu podle pokynů.

- Kreditní karta (Mastercard, Visa atd.). V případě objednávek, které jsou hrazeny kreditní kartou, jsou online transakce zpracovávány prostřednictvím zabezpečeného serveru, který používá systém ochrany SSL. Tento systém se stará o šifrování zadávaných informací, takže je nelze zachytit.

- Platba bankovním převodem: po zadání objednávky obdržíte e-mail se všemi informacemi potřebnými pro úspěšný bankovní převod. Vezměte prosím na vědomí, že vaše objednávka bude odeslána až po zaevidování platby naší bankou, což může ovlivnit konečnou dobu dodání.

 

Typy doručení

Zákazníci si mohou vybrat ze dvou typů doručení. Pokud zvolíte standardní doručení, je účtován příplatek 99 Kč a trvá 4 až 5 pracovních dnů. Při volbě expresního doručení je účtován příplatek 119 Kč a doručení trvá 2 až 3 pracovní dny. V obou případech se o doručení v České republice stará náš obchodní partner Zásilkovna.

Po odeslání zásilky z našeho skladu od nás obdržíte SMS. SMS bude obsahovat také číslo pro sledování zásilky, které můžete použít ke sledování zásilky přímo na webových stránkách společnosti Zásilkovna na následujícím odkazu: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search. V den doručení obdržíte od společnosti Zásilkovna také SMS s informací o doručení.

Pokud nebudete v době doručení doma, bude vaše zásilka přesměrována na místo vyzvednutí, kde bude uložena po dobu 7 dnů. Po uplynutí této doby již nebudete moci zásilku vyzvednout. Pokud si zásilku v této lhůtě nevyzvednete, kontaktujte náš zákaznický servis a domluvte se na novém doručení. Náš zákaznický servis je k dispozici prostřednictvím jednoho z těchto kanálů: Facebook, Instagram nebo e-mail ([email protected]). Náš tým se snaží reagovat na všechny vaše požadavky co nejdříve. Na e-maily reagujeme obvykle do 24-36 hodin, na zprávy na FB a IG do 24 hodin.

Dodací lhůty

Internetový obchod www.bellestore.cz přijímá objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Položky zakoupené na webových stránkách www.bellestore.cz jsou odesílány co nejrychleji. U zboží skladem jsou objednávky zadané v pracovní dny do 7:00 hodin zpracovány a odeslány ještě týž pracovní den. Objednávky zadané po 7:00 v pracovní dny jsou zpracovány a odeslány následující pracovní den. Objednávky zadané o víkendech nebo slovinských státních svátcích jsou vyřízeny nejpozději do 2 pracovních dnů.

V případě, že zboží není skladem, je tato skutečnost jasně uvedena na webových stránkách a takové zboží není možné objednat. Ve výjimečných případech se může stát, že produkt dojde po odeslání objednávky. V takovém případě budete o této skutečnosti informováni v co nejkratší době. Pro více informací o zboží, které není skladem, kontaktujte náš zákaznický servis na adrese [email protected].

Vezměte prosím na vědomí, že konečnou dobu doručení ovlivňují české státní svátky, protože Zásilkovna nefunguje v nepracovní dny.

  

Doručení kamkoli na území České republiky

Expresní kurýr doručí zboží na adresu uvedenou v objednávce. Adresa pro doručení uvedená kupujícím může být také adresa pracoviště nebo jiná adresa, kde kupující tráví většinu času. Pokud jste se rozhodli zaplatit za svou objednávku na dobírku, ujistěte se, že máte dostatek hotovosti nebo dostatečný zůstatek na kreditní kartě, abyste mohli zásilku zaplatit.

Pokud se první pokus o doručení nezdaří, bude vaše zásilka přesměrována na místo vyzvednutí, kde bude uložena po dobu 7 dnů. O tom, kam byla vaše zásilka přesměrována, budete informováni e-mailem a SMS. Po uplynutí 7-denní úložní lhůty již nebudete moci zásilku přijmout.

 

Stížnosti na doručení a manipulace s poškozenými zásilkami

Pokud byl váš výrobek při doručení poškozen nebo neodpovídá vaší objednávce (chybí výrobek nebo jeho část, byl zaslán nesprávný výrobek), musíte nás o tom co nejdříve – nejpozději však do 48 hodin od obdržení výrobku – informovat vyplněním reklamačního formuláře.

Oddělení stížností vaši stížnost prošetří a bude vás kontaktovat ohledně dalších kroků do 2 pracovních dnů od odeslání formuláře s žádostí.