Na uvedeném odkazu můžete upravit nebo zrušit vaši objednávku, případně zkontrolovat stav zásilky: https://order.next-level.si/
Pro přihlášení do systému a kontrolu stavu objednávky potřebujete následující informace: číslo objednávky (skládající se z CZBS a 7 číslic) a e-mail, který jste uvedli při zadávání objednávky. Upozorňujeme, že přístup do systému nemusí být možný ihned po zadání objednávky. Zaznamenání vaší objednávky naším systémem může trvat až 10 minut.
Údaje o doručení lze měnit pouze po omezenou dobu. Můžete tak učinit jedním z následujících způsobů:
- Brzy po zadání objednávky můžete sami změnit adresu pro doručení na tomto odkazu: https://order.next-level.si/ výběrem možnosti “Změna adresy”.
Pokud není k dispozici možnost “Změna adresy”, znamená to, že již nemůžete změnit doručovací adresu.
- Pokud vaše zásilka ještě nebyla odeslána z našeho skladu, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu([email protected]) nebo FB či IG messengeru, kde se s vámi domluvíme na podrobnostech doručení.
- Pokud již byla vaše zásilka odeslána z našeho skladu, můžete kontaktovat zákaznický servis společnosti Packeta e-mailem([email protected]) nebo telefonicky (+420 216 216 516) a požádat o pomoc.
Obdržíte SMS s číslem zásilky, které můžete použít ke sledování zásilky. Sledovací číslo se skládá z písmene Z, za kterým následuje 9 čísel.
Zadejte nebo zkopírujte sledovací číslo na webové stránce pro sledování zásilky Packeta a klikněte na “HLEDAT”:
Tím získáte informace o sledování příslušné zásilky:
V případě, že jste zvolili způsob platby na dobírku, informace o sledování obsahují také částku k úhradě. Můžete také kliknout na odkaz “ZAPLATIT” a provést online platbu pomocí kreditní karty:
Budete přesměrováni na zabezpečenou webovou stránku ČSOB, kde můžete provést bezpečnou platbu.