Na uvedeném odkazu můžete upravit nebo zrušit vaši objednávku, případně zkontrolovat stav zásilky: https://order.next-level.si/
Pro přihlášení do systému a kontrolu stavu objednávky potřebujete následující informace: číslo objednávky (skládající se z CZBS a 7 číslic) a e-mail, který jste uvedli při zadávání objednávky. Upozorňujeme, že přístup do systému nemusí být možný ihned po zadání objednávky. Zaznamenání vaší objednávky naším systémem může trvat až 10 minut.
Údaje o doručení lze měnit pouze po omezenou dobu. Můžete tak učinit jedním z následujících způsobů:
- Brzy po zadání objednávky můžete sami změnit adresu pro doručení na tomto odkazu: https://order.next-level.si/ výběrem možnosti “Změna adresy”.
Pokud není k dispozici možnost “Změna adresy”, znamená to, že již nemůžete změnit doručovací adresu.
- Pokud vaše zásilka ještě nebyla odeslána z našeho skladu, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu([email protected]) nebo FB či IG messengeru, kde se s vámi domluvíme na podrobnostech doručení.
- Pokud již byla vaše zásilka odeslána z našeho skladu, můžete kontaktovat zákaznický servis Zásilkovny prostřednictvím kontaktního formuláře (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular) nebo telefonicky (+420 216 216 516).
Obdržíte SMS s číslem zásilky, které můžete použít ke sledování zásilky.