Máte otázky nebo potřebujete pomoc?

Níže jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky, mezi nimiž jistě najdete hledané informace.

Jak si mohu produkt objednat?
Pro objednání nám prosím zašlete tyto údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Dodací adresa
  • Telefonní číslo
  • Produkt, který chcete objednat (barva, počet a množství)

Jak mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?
Na uvedeném odkazu můžete upravit nebo zrušit vaši objednávku, případně zkontrolovat stav zásilky: https://order.next-level.si/. Protože chceme vaše balíčky odeslat co nejdříve, je čas na zrušení a změnu objednávky omezený.

Kdy mi bude zásilka doručena?
Obvyklá dodací lhůta pro zboží skladem je 2-5 dny od zadání objednávky. O předpokládaném termínu doručení budete informováni e-mailem (může se stát, že se pošta dostane do vaší nevyžádané/spamové schránky) a SMS. Zpráva bude obsahovat číslo zásilky, které můžete použít ke sledování doručení prostřednictvím webových stránek doručovací služby.
O předpokládané době doručení vás bude informovat i doručovací služba.
Pokud výrobek není skladem nebo pokud se dodací lhůta prodlouží z jiného důvodu, budete o tom neprodleně informováni.

Co mohu dělat, pokud je produkt, který jsem obdržel, poškozený nebo neodpovídá objednanému produktu?
Pokud byl váš výrobek při doručení poškozen nebo neodpovídá vaší objednávce (chybí výrobek nebo jeho část, byl zaslán nesprávný produkt), musíte nás o tom co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od obdržení výrobku, informovat vyplněním reklamačního formuláře.
Poskytněte nám fotografie výrobků, na kterých je jasně vidět poškození nebo závada. Sdělte nám, co je s výrobkem špatně, co chybí nebo co jste měli obdržet.

Co mohu dělat, pokud produkt, který jsem obdržel, nefunguje?
Pokud jste obdrželi výrobek, který nefunguje správně, nejprve zkontrolujte, zda můžete najít řešení pomocí pokynů.
Pokud se vám nepodaří chybu odstranit pomocí pokynů, informujte nás o tom vyplněním formuláře stížnosti.
Poskytněte nám fotografie nebo videa výrobků, na kterých je jasně vidět závada nebo nefunkčnost výrobku. Popište, v čem spočívá závada nebo co nefunguje.

Co mohu dělat, pokud mi výrobek nevyhovuje nebo s ním nejsem spokojen?
Je nám líto, že nejste spokojeni s produktem, který jste obdrželi.
Do 14 dnů od doručení výrobku můžete požádat o výměnu za jiný výrobek nebo o vrácení peněz. O zrušení smlouvy nás prosím informujte vyplněním formuláře pro zrušení smlouvy.

Nepodařilo se vám najít odpověď, kterou jste hledali? Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailem ([email protected]) nebo přes FB či IG messenger.

Next Level d.o.o.

Usnjarska cesta 18, 1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia

Telefonní číslo 00420800720729

Kontaktujte nás

Můžete nás kdykoli kontaktovat. Uděláme vše pro to, abychom se vám co nejdříve ozvali!

O NÁS

Jsme tým nadšenců plný vůle uspět a kreativity. Snažíme se nabízet na trhu inovativní produkty, které budou lidem usnadňovat každodenní úkoly. Vedle prvotřídních produktů poskytujeme našim zákazníkům vynikající podporu a poprodejní aktivity. Sledujeme globální trendy a sdílíme s vámi inovace na českém trhu. Nejvíce nás těší spokojené reakce našich zákazníků, které nám dodávají motivaci k dalšímu podnikání. V případě neshod se snažíme najít smírné řešení výhodné pro naše zákazníky. Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě. Přejeme si, aby každá odeslaná zásilka vykouzlila úsměv na tváři našich zákazníků a chceme, aby naši klienti byli spokojení a vraceli se do našeho internetového obchodu.

Máte-li jakékoli pochvaly, komentáře nebo poznámky, kontaktujte nás. Budeme rádi, když se nám ozvete.

Informace o společnosti:

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

E-shop: BelleStore

Usnjarska cesta 18

SI-1275 Šmartno pri Litiji

Slovinsko

Registrační číslo (IČO): 8476845000

DIČ: CZ685208204

IBAN: CZ6527000000001382466002 

Jméno banky: UNICREDIT BANK CZECH REPUBLIC AND SLOVAKIA, A.S.

Email: [email protected]

Plátce DPH: ANO

 

Kontakt:

Email: [email protected]

Můžete nám také napsat přes Facebook stránku.

Zákaznická podpora: Nepřetržitý Zákaznický Servis. Pomáháme a radíme.

Více informací o platbě a doručení naleznete zde.