Jaké jsou náklady na dopravu?

Při volbě standardního doručení je poplatek za doručení 99 kč. Při volbě expresního doručení je poplatek za doručení 119 kč. V případě platby na dobírku musí zákazník zaplatit poplatek za dobírečné 49 Kč. V případě jiných platebních metod se takový poplatek neuplatňuje.

 

Jaké platební metody jsou přijímány?

Nabízíme vám několik možností pro bezpečnou, rychlou a pohodlnou platbu.

  • Můžete zaplatit kreditní kartou (Visa, Mastercard, American Express)
  • Můžete zaplatit předem bankovním převodem
  • Můžete zaplatit po dodání na dobírku
  • Můžete zaplatit pomocí účtu Paypal

 

Jaké daně se vztahují na nákup produktů?

Cenu našich produktů naleznete na stránce s popisem každého jednotlivého produktu. Zahrnuje daň z přidané hodnoty (DPH). Pokud se na vás vztahuje nějaká další daň, najdete příslušné informace rovněž zde.

 

Jaké jsou dodací lhůty?

Dodací lhůta je 2-5 pracovní dny od zadání objednávky.

Upozorňujeme, že ve dnech pracovního klidu a o státních a místních svátcích se zásilky nedodávají.

Podrobnosti viz Všeobecné obchodní podmínky našeho webu.

 

Kdo balíček doručí?

Dodávky zajišťuje náš obchodní partner Zásilkovna. Před doručením obdržíte oznámení o předpokládané době dodání.

 

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Naše doručovací společnost vám zašle e-mail s informacemi pro sledování vaší objednávky, jakmile bude připravena k odeslání a opustí sklad. Po obdržení tohoto e-mailu budete moci kliknout na odkaz nebo zadat referenční číslo na webové stránce doručovací společnosti. Upozorňujeme, že aktivace odkazu na informace o sledování může trvat 1 až 2 pracovní dny.

Svou zásilku můžete sledovat pomocí čísla zásilky zde: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search  

Co mám dělat, pokud nastane problém s mou objednávkou?

 Náš tým zákaznického servisu je vám k dispozici pro řešení jakýchkoli problémů s vaší objednávkou. Neváhejte kontaktovat náš tým zákaznického servisu prostřednictvím našeho e-mailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram. Náš tým je velmi vstřícný a rád vám pomůže s jakýmkoli problémem s vaší objednávkou.

 

Mohu objednávku i po zadání změnit nebo zrušit?

Samozřejmě! Na uvedeném odkazu můžete upravit nebo zrušit vaši objednávku, případně zkontrolovat stav zásilky: https://order.next-level.si/. Protože chceme vaše balíčky odeslat co nejdříve, je čas na zrušení a změnu objednávky omezený.

 

Mohu produkt vrátit?

Na uplatnění práva na vrácení máte čtrnáct (14) kalendářních dnů od převzetí výrobku.  Chcete-li uplatnit uvedené právo, postupujte podle stanoveného postupu uvedeného na našich webových stránkách o odstoupení od smlouvy. Pokud potřebujete jakoukoli pomoc v tomto procesu, prosím kontaktujte náš tým pomocí emailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram.

 

Jaké záruky mám na produkt?

Na naše výrobky poskytujeme záruku dva (2) roky od data zakoupení. Pokud se u vašeho objednaného produktu v této lhůtě vyskytne výrobní vada, postupujte podle stanoveného postupu, který je uveden na našich webových stránkách pro odstoupení od smlouvy. Pokud potřebujete jakoukoli pomoc v tomto procesu, prosím kontaktujte náš tým pomocí emailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram.